20/6/18

Παρουσία του Υφυπουργού Ν. Μαυραγάνη πραγματοποιήθηκε στο Επιμελητήριο Βοιωτίας στη Λιβαδειά η 17η Συνδιάσκεψη Μεταφορών



Παρουσία του υφυπουργού Μεταφορών και Υποδομών Νίκου Μαυραγάνη πραγματοποιήθηκε στη Λιβαδειά η 17η συνδιάσκεψη μεταφορών που διοργάνωσε ο Ελληνικός Επιμελητηριακός Σύνδεσμος και το Επιμελητήριο Βοιωτίας με στόχο την ενημέρωση για τις προοπτικές ανάπτυξης του κλάδου μεταφορών στην χώρα.
«Το Επιμελητήριο Βοιωτίας φιλοξένησε την 17η συνδιάσκεψη μεταφορών και εξέτασε τις προκλήσεις και τους προβληματισμούς στο χώρο των μεταφορών τόσο στην Ελλάδα όσο και σε Ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο», σημείωσε ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Βοιωτίας και ΓΓ της ΚΕΕ Ελλάδας Παναγιώτης Αγνιάδης.


Να σημειωθεί επίσης ότι ο κ. Αγνιάδης έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην επέκταση και λειτουργία του προαστιακού σιδηροδρόμου σε Λιβαδειά και Θήβα «ένα θέμα το οποίο ταλανίζει τον τελευταίο καιρό και πιστεύουμε ότι με τις προσπάθειες όλων μας να μπορέσουμε να φτάσει στην τελική υλοποίηση».
Ο Πρόεδρος του Ελληνικού Επιμελητηριακού Συνδέσμου Μεταφορών Μιχάλης Αδαμαντιάδης τόνισε οτι όλη η Ελλάδα μπορεί να παίξουν σημαντικότατο ρόλο στον τομέα των μεταφορών και ότι ο ΕΕΣΜ αποτελεί μία «δεξαμενή σκέψης» και «είναι ευχάριστο να ακούγονται και να λαμβάνονται υπόψη οι προτάσεις του».
Ταχύτητα στην διασύνδεση των στοιχείων μεταφοράς ζήτησε ο Πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας Κώστας Μίχαλος, «μία μεταρρύθμιση που έχει προχωρήσει μέχρι ενός σημείου αλλά πρέπει να προχωρήσουμε τάχιστα στην διασύνδεση των στοιχείων μεταφοράς». Όπως χαρακτηριστικά είπε ο κ. Μίχαλος «όταν έχουμε σιδηροδρομικούς σταθμούς οι οποίοι δεν συνδέονται με λιμένες αλλά και πολλά κέντρα αντιλαμβάνεστε ότι δεν μπορούμε να επιτελέσουμε το έργο της ανταγωνιστικότητας που χρειάζεται η ελληνική οικονομία για το επόμενο βήμα μετά την λήξη του μνημονίου.
Επίσης και ο Πρόεδρος έδωσε έμφαση στο θέμα του προαστιακού ένα έργο που όπως είπε «επιτέλους πρέπει να ολοκληρωθεί».
Από την πλευρά του ο κ. Μαυραγάνης σημείωσε ότι είναι ευθύνη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ η λειτουργία του προαστιακού στη Λιβαδειά και Θήβα καθώς η κυβέρνηση όπως είπε «έχει ολοκληρώσει το έργο της ηλεκτροδότησης του σιδηροδρομικού δικτύου».
Και πρόσθεσε: «Επιδιορθώνουμε το δίκτυο προς Χαλκίδα και προς Θήβα μέχρι Τιθορέα και Δομοκό. Αυτό δίνει τη δυνατότητα πλέον στους παρόχους να βάλουν γραμμές οι οποίες να είναι τουλάχιστον το πρωί και το απόγευμα κάτι που θα διευκολίνει τους περισσότερους εργαζόμενους σε καθημερινή βάση με γρήγορη σύνδεση με την Αθήνα».
Σχετικά με τον τομέα των μεταφορών σύμφωνα με τον Νίκο Μαυραγάνη οι διακρατικές συμφωνίες με την Βουλγαρία, οι νομοθετικές παρεμβάσεις σε πρωτογενές και δευτερογενές επίπεδο για τη στήριξη των επιχειρήσεων logistics, το νέο Πλαίσιο στις αδειοδοτήσεις εμπορευματικών μεταφορών, οι ενέργειες ψηφιοποίηση του κλάδου μεταφορών και ο έλεγχος των εισερχόμενων φορτηγών αυτοκινήτων σε συνδυασμό με την υλοποίηση μεγάλων έργων υποδομής αποτελούν δέσμη μέτρων που στοχεύει η Ελλάδα ως μεταφορικός κόμβος.
«Οι μεταφορές για την Ελλάδα αποτελούν κομβικό άξονα ανάπτυξης. Είναι γεγονός ότι η Ελλάδα για πολλές δεκαετίες είχε αφήσει αυτόν τον άξονα ανάπτυξης έξω από τις δικές τις προοπτικές στρατηγικού προγραμματισμού και αυτό ήταν ένα μεγάλο λάθος διότι η Ελλάδα από τη φύση της είναι ένας γεωπολιτικός μεταφορικός και ενεργειακός κόμβος. Οι μεταφορές για πρώτη φορά το 2017 είναι ο πρώτος κλάδος οικονομίας που πέτυχε την μεγαλύτερη από τον τουρισμό επίδοση με 18% ανάπτυξη έναντι 14% του τουρισμού. Η Ελλάδα είναι συνυφασμένη με τις μεταφορές και οι μεταφορές είναι συνυφασμένες με την Ελλάδα», είπε ο Ν. Μαυραγάνης.
Ότι η Ελλάδα έχει χαράξει ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα ξέροντας πολύ καλά τον σημαντικό ρόλο των μεταφορών στην ανάπτυξη υπογράμμισε ο Βουλευτής Νίκος Θηβαίος σημειώνοντας ότι «Οι μεταφορές μπορούν να αποτελέσουν έναν πολύ σημαντικό παράγοντα στην ανάπτυξη της χώρας μας» ενώ ο Βουλευτής Ανδρέας Κουτσούμπας επεσήμανε ότι «το περιεχόμενο της συνδιάσκεψης είναι ουσιαστικό και έχει σχέση με την ανάπτυξη της χώρας και την οικονομία» και πως τα συμπεράσματα και οι προτάσεις από των εμπλεκόμενων φορέων πρέπει να φτάσουν στις αρμόδιες επιτροπές της Βουλής και να αξιοποιηθούν για την πρόοδο και την ανάπτυξη της χώρας.

ΒΟΙΩΤΙΚΗ ΩΡΑ

Αρχειοθήκη ιστολογίου